Filmprosjekt, oppgave 2

Jeg har hatt fokus på oppgave 1 til nå. Men, ser at alle er allerede er på hugget med oppgave 2.

Jeg har produsert flere filmer av ulike karakterer. Til julebord, avslutninger, bursdager o.l. Jeg har fått idèene på rekke og rad. Men, nå har jeg fått oppgaven først….og nå skal liksom inspirasjonen komme.

1. mars:

Tenke, tenke…..hva skal jeg finne på nå da….

Fink litt inspirasjon etter en Etherpad video. Hva med å lage en demostrasjonsvideo til en bankens applikasjoner? Hmmm…nei. Ikke riktig mottaksgruppe. Vil bli bare «trøttande»…jeg må se an mitt publikum.

Eureka:) Jeg kjenner en fyr som har de utroligste historier på lager. Og som vasser i rare hendelser. En artig fyr:) Han har tidliger  deltatt i mine filmprosjekter. Han må jeg bare få tak i. Så kan han dra en historie som vil bli selve filmen.

Jeg ringer han, og får et ja:)

2. mars

Jeg kommer på en historie han kan fortelle.

Innspilling er tenkt i helgen 4-6 mars.

4. mars

Han sender en SMS om at han er bortreist i helgen.

Shit….

5. mars

Bloggen er i gang.

Om randimat

HiST student som tar Enterprise 2.0. Oppgave 3 er om sosiale medier og å lage en strategi om Facebook / sosiale medier.
Dette innlegget ble publisert i Mine innlegg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

