Intro video er ferdig

Dette er en intro video for rapporteringmodulen StartRap. Her skal alle landets kommuner rapportere forbruk av startlån og tilskudd mottatt fra Husbanken.

Er kun rimelig fornøyd. Lyden er ikke optimal. Har ikke brukt overganger i starten, da jeg synes det kan bli «too much». Kunne sikkert skrelt bort 30 sek. til. Men, nå har jeg en hybrid video mellom ren intro og dykket litt ned i detaljene. Videre har jeg tenkt å lage en mer utdypet video for reg. av enkeltrapportering, og en video som går i dybden på hvert enkelt skjermbilde under årsrapportering. Slik at den enkelte kommunebruker, kan gå direkte på ønsket video der de trenger hjelp. Dette verktøyet her er veldig nyttig. Men, lyden synes jeg har vært noe herk ….

Intro videoen er kun tilgjengelig via denne linken. Har ikke tilgjengeliggjort den for alle.

Ser at vidoen fikk et annet format på you tube teksten ble rar. Slik har jeg ikke opplevd vidoen i orginal utgave.
Om randimat

HiST student som tar Enterprise 2.0. Oppgave 3 er om sosiale medier og å lage en strategi om Facebook / sosiale medier.
Dette innlegget ble publisert i Mine innlegg. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

