Oppgave 3, Facebook

Mange spørsmål som skal besvares her….og timene fyker uten at jeg føler at jeg får igjen for dette. Denne oppgaven suger tid…Akk og ve….

Jeg er på Facebook…men har aldri tid til å være «der inne». Egentlig et bra sted for å følge med på venner og bekjente. Men, altfor mange som bruker det til å fortelle om sine små daglige gjøremål.

Om randimat

HiST student som tar Enterprise 2.0. Oppgave 3 er om sosiale medier og å lage en strategi om Facebook / sosiale medier.
Dette innlegget ble publisert i Mine innlegg. Bokmerk permalenken.

3 svar til Oppgave 3, Facebook

  1. Inger Johanne sier:

    Hei.
    Hva er du interessert i å vite og hvordan tenker du at man kan man følge med på hva venner og bekjente driver med uten å lese om daglige gjøremål?

    • randimat sier:

      Hei!
      Meldinger av triveiell karakter, slik som «nå skal jeg gå å legge meg»….»nå sitter jeg i sofaen og tar en kopp kaffe», og den slags, har jeg gått meg lei på.
      Bildedeling og ytringer av mer seriøs karakter er interessant:)

  2. Irene sier:

    Er helt enig med deg Randi. Det er mange som skriver mye uinteressant på Facebook. En av mine venner legger ut værmeldingen med langtidsvarsel hver dag. Da tenker jeg at jeg sitter jo foran laptoppen og lurer jeg på hvordan været bli kan jeg jo bare sjekke storm.no 😉

Legg igjen en kommentar

